KPN EEN Zakelijke telefonie

Met KPN EEN Zakelijke Telefonie vanuit de cloud heb je de toekomst in huis. Of je nu belt vanaf kantoor, thuis of onderweg, KPN EEN Zakelijke Telefonie maakt het mogelijk. Medewerkers zijn naar keuze vast of zelfs mobiel bereikbaar op hun vaste nummer.

KPN EEN Zakelijke Telefonie biedt een Hosted VoIP telefooncentrale welke volledig naar wens in te richten is. Aan elke medewerker kan een profiel toegewezen worden zodat diegene met een bureau-/handset toestel en/of een smartphone binnen de telefooncentrale bereikbaar is en aanvullende functionaliteiten beschikbaar heeft. Binnen de telefooncentrale zijn er mogelijkheden tot het configureren van belgroepen, externe- en interne doorschakelingen, wachtrijen, keuzemenu’s, voicemail(s) en nacht- en/of weekendschema’s.

Bovendien is het met een Vast-Mobiel (VaMo)- licentie mogelijk om een smartphone als vervanging of als een verlengstuk van een vast toestel te laten functioneren. Een medewerker kan dan ook desgewenst instellen op welk toestel een gesprek moet binnen komen en met welk nummer er uitgebeld wordt. O.a. andere bereikbaarheids- en voicemailinstellingen kan diegene ook eenvoudig beheerd worden.

De voordelen van KPN ÉÉN Zakelijke Telefonie

  • Belgroepen en wachtrijen
  • Vast-Mobiel integratie
  • Nacht- en weekend schakeling
  • Keuzemenu’s en bedrijfsvoicemail
  • Eenvoudig schaalbaar en te beheren
  • Integratie met CRM-software